torsdag 22 september 2011

Inspirerad och motiverad

Trots att dagens föreläsning inte blev som den var tänkt och blev provisoriskt räddad i Caféet så lämnade jag lokalen inspirerad och motiverad. Stinas ord var spännande men det som verkligen lyfte mig var min nya basgrupp. Fem nya intressanta och spännande pedagoger som verkar sitta på så mycket kunskap, idéer och tankar. Spontant och kreativt kom Lotta på att vi kunde göra första uppgiften tillsammans i hennes Ateljé på hennes förskola. Det passade oss alla jättebra. Att kombinera nytta och nöje. Det ska bli så spännande att få botanisera i dessa material tillsammans och inspirera i varandras processer. Längtar tills nästa torsdag!
Arrivederci

2 kommentarer:

  1. Åh, vad roligt det verkar! Ser fram emot att höra massa mer, och kanske en och annan bild? Stor kram

    SvaraRadera
  2. ååååå min första kommentar. Från en proffsbloggare dessutom ;)

    Till kommentaren...Det kommer jag absolut att göra. Bilder och intryck är ju egentligen vad kursen handlar om så många bilder kommer att prägla bloggen framöver.

    SvaraRadera